Riadenie odolnosti voči zmenám je dôležitou súčasťou úspechu v každej jednej spoločnosti. A dnes, v podmienkach, ktoré nie sú ideálne pre nikoho z nás, to platí dvojnásobne. Vyrovnanie sa s nepríjemnými zmenami ale bude vo veľkej miere závisieť od vašej schopnosti rozpoznať skutočné zdroje alebo príčiny tohto stavu.
Hlavným cieľom tejto činnosti je predsa zlepšiť výkonnosť vašej firmy a postaviť ju opäť na nohy.
Musíte vedieť čeliť prekážkam
Keď hovoríme o organizácii aktuálnych zmien musíme spomenúť, že tento proces nie je len cesta z bodu A do bodu B. Ak chcete po úspešnom založení s.r.o. v roku 2020 uspieť vo svojich zámeroch a zlepšiť svoje podnikanie, budete musieť prekonať veľa prekážok. A práve odolnosť voči nečakaným zmenám je často jednou z najväčších bariér. Nepripravenosť na nečakané zmeny a neschopnosť ich riešenia vás môže položiť na kolená. Preto venujte pri plánovaní do budúcnosti pozornosť aj tejto skutočnosti a urobte si rezervu v podobe záložného plánu.
„Umenie múdrosti spočíva v schopnosti nevšímať si nepodstatné veci.“
William James
Naučte sa šetriť na správnych miestach
Ďalšou dobrou vlastnosťou, ktorú môže podnikateľ vo svoj prospech v čase krízy využiť, je aj efektívne využívanie dostupných zdrojov na podnikanie. Jedným z nich môže byť aj moderná virtuálna kancelária.
Klasické priestory na podnikanie, respektíve kancelárske priestor niečo stoja. V priemere to môže byť jeden mesačný plat zamestnanca, ktorý môžete výberom lacnejšieho virtuálneho sídla ušetriť. Samozrejme, neprídete tým o komfort služieb ktoré vám klasický office ponúka. Aj v tomto type prenajatého priestoru alebo sídla môžete využívať kancelárske priestory na rôzne mítingy, stretnutia alebo rokovania.
Najdôležitejšie však je, že máte pod kontrolou svoju poštu, ktorá vám chodí na lukratívnu adresu. Aj to môže byť dobrý spôsob, ako sa pri snahe o úspory zároveň zviditeľniť a získať na vyššej hodnote.
Nie je to nič zložité, všetko vybavíte v priebehu niekoľkých dní, možno hodín, pričom nie je ohrozená budúcnosť vašej firmy.