Telemarketing- systém predaja, ktorý funguje

1. októbra 2018

Poznáte to. Telefón zazvoní v tej najnevhodnejšej chvíli. Zvyčajne v momente, keď vám kypí polievka a vy jednou rukou zachraňujete spúšť v kuchyni, druhou utešujete uplakané batoľa. Alebo počas nákupu na celý týždeň, keď sa jedno dieťa rozbehne k čokoládam v poličke a druhé sa pokúša zahryznúť do každého jablka v ponuke ovocia.

Klasický telemarketing je obľúbený nástroj predaja a aj dnes ho môžete z niekoľkých dôvodov v prospech firmy využiť.

Svet online

Predaj, ak má byť úspešný, je založený na dvoch základných predpokladoch – túžba a vizualizácia. Až 80 percent všetkých nakupujúcich tvoria ženy. Vysoké percento z nich nenakupuje to, čo potrebuje, ale hľadá predmet, ktorý ich musí zaujať. V čase, keď nakupujúce ženy v produktívnom veku inšpiruje k nákupu čokoľvek – od šiat, cez potraviny až po vysávač, najmä sila sociálnych sietí, je zbytočné vysvetľovať, že základom je vidieť. No niekedy vám to musí niekto aj pripomenúť a oboznámiť vás s vlastnosťami konkrétneho produktu.

Anonymita

Pre ženy nakupovanie predstavuje predovšetkým relax a zabezpečovanie potrieb svojej rodiny. Ak nakupuje muž, podľa štatistík to robí sám, a pred nákupom trávi veľa času porovnávaním cien a  recenzií. Muži aj ženy si aj prostredníctvom internetu užívajú možnosť nakupovať pokojne, anonymne, z pohodlia domova a vybrať si predovšetkým tovar, ktorý im bude dokonale vyhovovať. Telemarketingová komunikácia a moderné call centrum môže pomôcť zistiť, ktoré veci pod tieto želania spadajú.

Nakupovanie už nie je nevyhnutnosť

Telemarketingové výrobky predstavujú najmä produkty na účel dennej spotreby. Dnešný svet internetu premenil nakupovanie na radosť z vlastného výberu, priniesol možnosť aj najpraktickejší predmet dokonale personifikovať. Tu opäť rozhoduje sila tejto reklamy.

Svet online a zmeny v nakupovacích návykoch ľudí v produktívnom veku zmenil tvár marketingu a len štatistiky z call centra vám môžu dať o tom všetkom ten najlepší prehľad.

Daj vedieť svojím priateľom

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


*